Wandeling met de Husky’s Pieterjan Vanhoutte 8 jaar geleden We hebben een leuke wandeling gemaakt met Lexi en Toshi in het veld en in het bos in de buurt . Dit delen: Delen op X (Opent in een nieuw venster) X Share op Facebook (Opent in een nieuw venster) Facebook