Gisteren zijn wij naar de zoo van Boedapest geweest. Het was heel leuk om eens een zoo te bezoeken in een ander land, zo kan je eens zien hoe zij dat aanpakken. Je kon ook veel gebouwen in gaan om de dieren beter te zien of om tussen de dieren te lopen. Er waren veel dieren en ook een paar die we nog nooit hadden gezien zoals het varken. Het leukste vonden wij het cavia paradijs. Het was ook speciaal om de hyacinthara te zien want deze soort zie je niet zo veel. Er was ook een haaienverblijf met heel grote aquariums maar er zat wel niet zo veel in wat we jammer vonden. Ze hadden daar ook een opvang waar ze gewonde dieren hadden met uitleg over wat ze daar doen. Het was een heel leuke dag en de zoo en dieren waren heel erg leuk om te zien maar de verblijven en de verzorging van de dieren waren soms niet zo goed.
