Hellowwww enn welkomm bij de blogvlog 😋
Zaterdag was er een uitstap naar t’zeetje, Jurmala tKnokke van langs ier 😉. We hebben nog een wandeling gedaan en we gingen terug met de train naar oostende eeeuuhh Riga.
Zaterdagavond gingen we ook naar nog naar het nieuwe deel van de stad. #PintenKletsen ;))
Zondag bezochten we de Art Nouveau stijl van de woningen in Riga uit de 19de eeuw te mooi gewoon <33
Daarna gingen we CURLINGG beire super toff echt een ervaring #IedereenGingOpZijnBek #Iedereen=Nuytten
Daar na gingen we (eindelijk) eten voor middag naar de Lido #15uurtje
EXTRA :
Donderdag kwam onze specialgast toe <33 #WarreParmentier #Blondje #HerstelCertificaat #Welkom #Partyy
