Hallo allemaal en welkom terug op mijn blog!
Hier is nog een video van de vrijlating van 28 januari.
Maandag begon met een mooie zonsopgang. Toen werd er ook een nieuwe zeehond binnengebracht, nummer 1100, deze had een grote wond en een paar gezwellen.
Dinsdag was een drukke dag en was her constant doorwerken. Abby vind het geweldig om in haar reddingsband te zwemmen en rond te kijken naar de mensen.
Woensdag had ik vrij omdat ik wat ziekjes was, en donderdag was ook een vrije dag. Toen heb ik uitgeslapen en voor school gewerkt want dat moet natuurlijk ook gebeuren.
Vrijdag mocht ik een autopsie bijstaan. Dit vind ik in het begin wat eng aangezien ik dit nog nooit had meegemaakt, maar het was super interessant. De rest van de dag was het ook weer goed druk.
Zaterdag had ik vrij en heb ik in de ochtend voor school gewerkt. In de namiddag ben ik naar de zee gegaan, het was heel mistig en de zee was redelijk ver weg. Toch ben ik er geraakt. Onderweg kwam ik een paar interessante dingen tegen zoals hele grote sepia schelpen en zelfs krabben.
Vandaag was ook heel druk, maar gelukkig waren we met veel dus het werk was snel klaar. Om de dag af te sluiten ben ik frietjes gaan eten in snackbar lekerrr
Dit was het al weer voor deze week. Tot volgende week!
