Voorstelling Shania, Shéniya en Tine

0
532

Dag iedereen, wij zijn Shania, Shéniya en Tine uit het zesde jaar dierenzorg TSO. Wij zijn het school en Sharon enorm dankbaar dat wij deze kans konden krijgen. Hieronder geven we elk even uitleg over ons zelf.

Ik kreeg de eer om mij als eerste voor te stellen, mijn naam is Tine Van Eenoo en ik ben 19 jaar.
Al van jongs af aan leef ik tussen verschillende diersoorten, zowel bij mij thuis als in de leefwereld rondom mij.
Mijn liefde voor dieren is met de jaren gestegen waardoor ze meer en meer begonnen te betekenen voor mij. Hoe beter ik de dieren begon te begrijpen en te zien hoe zij leefden, hoe meer ik hen begon te appreciëren om hoe zij eigenlijk in het leven staan.
Na het info-moment over Erasmus in school ben ik met al mijn enthousiasme mijn motivatiebrief beginnen te schrijven. Met een klein hartje heb ik deze brief verstuurd, het enige wat in mij opkwam was dat ik het moest proberen zodat ik er later geen spijt van zou krijgen dat ik het toch niet zou geprobeerd hebben. Later kwam ik te horen dat ik een hele goeie brief geschreven had maar dat mijn eerste keuze niet mogelijk was voor mij doordat ik geen lessen kon missen, langs de ene kant was ik erg teleurgesteld maar ik begreep het wel volkomen, langs de andere kant was ik enorm blij over de commentaren van mijn motivatiebrief! Later kreeg ik het onverwachte nieuws dat ik wel naar Repzootic mocht gaan in Hongarije, ze moesten mij geen twee keer vragen als ik dit zag zitten!
Vol spanning heb ik op dit avontuur zitten wachten en alles wat er rond draait, ik ben nu al zeker dat dit een onvergetelijke belevenis wordt waar ik enorm veel ervaringen van zal opdoen en nog lang zal over na spreken.
Ik wil nogmaals de leerkrachten bedanken dat zij mij deze kans gegeven hebben en dat ze in mij blijven geloven! Ook bedankt aan Sharon van Repzootic, want zonder haar zouden wij hier nu niet in Hongarije geweest zijn! Onze taxi (mijn ouders) van en naar Zaventem ook bedankt om te blijven geloven er in en klaar te staan voor ons! En natuurlijk ook bedankt aan de mensen die de tijd nemen om alles hier te lezen en ons mee te volgen op ons avontuur, hopelijk genieten jullie even veel van de foto’s en verslagen van onze dagen als wij hier in Hongarije!

Hoi hoi ik ben shéniya en ik ben super enthousiast om te beginnen aan dit avontuur! Een grote dankjewel aan Erasmus en Sharon die deze reis mogelijk maakt maar ook aan alle andere mensen die helpen bij het realiseren van deze waanzinnige ervaring. Even over mezelf mijn naam is shéniya en ik ben 18 jaar. Van kleins af aan ben ik al zot geweest van dieren. Het verzorgen van dieren is een echte passie van mij gzworden. Thuis heb ik veel afgedankte diertjes gered of geadopteerd, de blik van een dier zegt meer dan duizend woorden. Daarom zit ik nu in de richting dierenzorg om zo veel mogelijk bij te leren over deze geweldige wezens. Ik weet gewoon dat de komende 2 weken een ervaring zal worden om nooit meer te vergeten!!! Bedankt!