Vele dieren hier zijn heel vriendelijk en sociaal, wat ervoor zorgt dat je wat dichter kan komen en ze een kan strelen of hanteren. Bij één van de neusberen heb je zelf geen optie, hij wilt dat je hem hanteert door in je armen te springen (maar het is wel leuk).









