Hallo iedereen,
Wij zijn goed aangekomen in Zweden, na het wennen aan de koude temperaturen zijn we samen met Caisa boodschappen gaan doen voor het avond eten. Het was zeer lekker eten. Morgen mogen we al direct eens mee met de slee. Kijk ernaar uit tot morgen bloggertjes. Groetjes uit Svedjekojan husky farm.



