Hallo, vandaag zijn we gestart met de honden eten, drinken te geven en hierna hebben we de honden hokken uitgekuist. We hebben een wandeling gemaakt op het meer. Ook hebben we een sneeuwman gemaakt. Vandaag was het een zeer rustige dag omdat er veel boekingen zijn afgelast door het corona virus. Geen reden tot paniek wij zijn oke groetjes uit Svedjekojan.




