In de ochtend hebben we onze zaagmachines onderhouden, o.a. de ketting slijpen en het zaagsel uitspuiten.
Na een klein half uur rijden waren we aangekomen in het bos waar we de vorige dag gestopt waren. Hier moesten nog kleine bomen geveld en gekuist worden. Het mooie weer met een mooie blauwe lucht gaf ons een extra boost

In de namiddag reden we naar een andere plaats waar er grotere bomen staan, het is ook de plaats waar er wordt gewerkt met de grote harvesters. Onze leerkracht Ole gaf ons uitleg om grote bomen te vellen. Iedereen moest een boom omleggen. Met de groep hebben we de stammen afgemeten op de juiste maat, ook hebben we onnodige takken opgekuist.



In de avond zijn we met onze goede vriend Marco naar een bevroren meer geweest waar we mochten ijsschaatsen, dit leverde mooie beelden op. We kregen ook de kans om bever, everzwijn en eland te proeven. Ondertussen waren enkele mensen in de sauna geweest, daarna mochten ze in het bevroren meer onderdompelen of een sneeuwengel maken om af te koelen.




