Repzootic dag 5

0
301

Hey allemaal! Vandaag was een iets andere dag, want we hadden allemaal een dagje vrij. Na al het harde werken de afgelopen dagen was het tijd om even te ontspannen en samen op pad te gaan. En dat hebben we zeker gedaan!

We begonnen onze dag met een bezoek aan de stad Pécs. Daar gingen we eerst naar het shoppingcentrum, waar we lekker hebben rondgekeken en misschien hier en daar iets leuks hebben gescoord. In de middag trakteerden we onszelf op een heerlijke maaltijd bij McDonald’s, inclusief een lekker dessertje.

Daarna gingen we naar een kattencafé, waar we genoten van een drankje terwijl we knuffelden met de katten. Dat was echt een superleuke en ontspannende ervaring!

Tot slot maakten we nog een wandeling door het dorpje om de omgeving te verkennen en de dag gezellig af te sluiten.

Het was een geslaagde en ontspannen vrije dag. Morgen gaan we er weer tegenaan in het park! Bedankt voor het kijken en tot de volgende blog!

Geef een reactie