Onze eerste twee echte stagedagen zitten er op! Of we ons allemaal hebben geamuseerd? Dat kan je in de filmpjes wel zien ;).
Om onze eerste echte stagedag af te sluiten zijn we gisterenavond pasta gaan eten.

Onze tweede stagedag was al even boeiend voor de ene een nieuw gezicht, voor de ander al een routine.
Sommigen namen stage al serieuzer dan anderen.
Na onze tweede werkdag zijn we naar de stad gegaan. Hier probeerden we om ter eerst bij de leerkrachten te geraken.
En de winnaars wareeennnn…


Terwijl anderen….


Om deze dag af te sluiten hebben we de nationale bibliotheek bezocht van maar liefst 11 verdiepingen. Dit gebouw is hypermodern, prachtig en spectaculair. Langs de buitenkant ziet het eruit als een berg van glas. Langs binnen is het al even speciaal met een muur van boeken van 5 verdiepingen.


We hebben zelf een unieke kans gekregen om op het hoogste verdiep te komen. Hieruit had je een prachtig zicht over de hoofdstad van Letland.


Unieke inkijk in labo Microbiology of food (Maïté, Tiele en Thomas) en Department of fish (Babs en Hanne):


