Dag 2

0
550

Vandaag was onze eerste dag op het bedrijf. We zijn om 7u gestart met het voederen, alle honden kregen brokken vermengd met vlees en water. Hierna hebben we in de hondenverblijven de uitwerpselen en voedingsresten verwijderd. Zo hebben we terwijl ook de honden leren kennen. Daarna hebben we de honden klaargemaakt voor de tocht met de slee. We mochten ook zelf mee. Dit was een geweldige ervaring. In de namiddag hadden we vrije tijd en zijn we de omgeving gaan verkennen. Zoals je kan zien hadden de honden ook een rustige namiddag. Groetjes uit Svedjekojan.

Geef een reactie