Repzootic dag 8

0
264

Vandaag zijn we een weekje van huis! Maar we vinden het nog elke dag hier super leuk!Vandaag stond opnieuw in het teken van dierverzorging, schoonmaken en voorbereidingen treffen voor de opening van het park. Iedereen had zijn eigen taken, maar we hebben ook samen gewerkt aan een groot project om de bezoekerservaring te verbeteren.

Ella nam vandaag opnieuw de zorg voor de boerderijdieren. Ze gaf ze eten en drinken en zorgde ervoor dat hun verblijven schoon en netjes waren. In de namiddag ging ze op pad met twee honden voor een fijne wandeling.

Jade was vandaag verantwoordelijk voor het voorste deel van de zoo. Ze gaf de dieren daar eten en drinken en maakte hun verblijven schoon, zodat ze in een frisse omgeving konden blijven. Daarnaast verzorgde ze ook de muizen en gaf ze hun dagelijkse portie voer en water.

Shania had vandaag de keuken onder haar hoede. Ze maakte het eten klaar voor de dieren, zodat elk dier precies kreeg wat het nodig had. Daarna zorgde ze ervoor dat de keuken grondig werd opgeruimd en schoongemaakt. Naast haar keukentaken had ze ook de taak om het verblijf van de poolvos uit te kuisen, zodat deze een fris en proper verblijf had.

Iluna was vandaag druk bezig in de quarantaine. Dit is een belangrijk gedeelte van de zoo waar dieren tijdelijk verblijven als ze nieuw zijn of extra zorg nodig hebben. Ze maakte alles grondig schoon en verzorgde daarna de reptielen door ze drinken te geven en hun verblijven uit te kuisen. Tot slot had ze nog een extra taak: het verblijf van de dwergpapegaaien schoonmaken, zodat ook zij weer een frisse en hygiënische omgeving hadden.

Tussen al deze taken door werkte iedereen afwisselend aan een groot gezamenlijk project: het leggen van stenen paadjes voor de bezoekers. Dit is een belangrijk onderdeel van de voorbereiding op de opening, zodat bezoekers straks makkelijk door het park kunnen wandelen zonder door modder of oneffen terrein te lopen.

Geef een reactie